Graduació Màster professional 2009-2011

15 de febrer de 2012

Acte de graduació Màster professional. Promoció 2009-2011

El propassat 21 d’octubre en va celebrar l’acte de Graduacio del més del centenar d’alumnes que s’havien graduat.

L’acte va començar amb una benvinguda institucional a càrrec de Laura Solanilla i Alfons Martinell, directors acadèmics del Màster universitari de Gestió cultural UOC-UdG-UIB.

A continuacio, es va fer una conferència sobre el “Portal Patrimoni.gencat”, a càrrec d’Albert Sierra, responsable de Projectes web i Comunicació a la Direcció General del Patrimoni Cultural a la Generalitat de Catalunya.

Tot seguit, quatre graduats van presentar els seus Treballs Finals de Màster (TFM).

• Miriam Peralta Bisbal. Literatura de petit format. Un projecte de distribució de literatura especificament pensada per a dispositius mòbils.
  • Cristina Roca Ballester. Plan estratégico cultural Auditorio de Cartagena.
  • Anna París Ferrando.  DNS_Factoria de DaNSa. Bases conceptuals, definició i producció del projecte.
  • Helena Noriega Morrondo. Un producto turístico cultural na Universidade de Santiago de Compostela.

Va cloure la sessió Montse Vall-Llovera, adjunta al vicerector de Postgrau i Formació Contínua de la UOC i tot seguit es va brindar amb una copa de cava

+ informació