Cultura digital, el repte de la regulació

29 de juny de 2012

La finalitat de la VII International Conference on Cultural Policy Research, organitzada pel Centre d’Estudis sobre Cultura, Política i Societat (CECUPS) de la Universitat de Barcelona en col·laboració amb la publicació anglesa International Journal of Cultural Policy, és fer front al repte de reconsiderar l’anàlisi de la política cultural des dels paràmetres més amplis de la relació entre cultura i política. En aquest encontre s’analitzaran els diferents aspectes d’aquesta relació des d’una perspectiva acadèmica i interdisciplinària, oberta tant a les ciències socials com a les humanitats.

En el marc de la conferència el consultor Joaquim Rius participarà en el debat “Cultura digital, el repte de la regulació”:

Chair: Joaquim Rius, Universitat de Barcelona (i col·laborador docent del Màster en Gestió cultural UOC-UdG-UIB)

Participants:

Ramón Zallo, Universidad del País Vasco

Antonio Ariño, Universitat de Valencia

Angel J. Gordo López, Universidad Complutense

Aquest debat tindrà lloc el dilluns 9 de juliol, de 15h a 17:30h a l’Auditorium del CCCB.