Pràctiques

En el Màster de Gestió Cultural UOC-UdG proposem una assignatura de pràctiques que ajuda a tots els estudiants a tenir un contacte directe amb el món professional de la gestió de la cultura.

Amb aquesta assignatura volem donar als estudiants la possibilitat de decidir quin tipus de pràctiques els hi convé més i sobretot com i a on les volen fer. Per tant hem dissenyat una assignatura amb dues modalitats diferents: les pràctiques virtuals, i pràctiques presencials ( amb opcions com les pràctiques de catàleg i les pràctiques de lliure elecció).

fira tarrega 2015

• Pràctiques presencials: per a aquells estudiants que prefereixin fer les pràctiques a institucions culturals de forma presencial. Per a triar la institució que més s’adequa a l’estudiant d’acord amb les preferències, els interessos, la disponibilitat temporal i la ubicació territorial, oferim dos opcions.
  • Pràctiques de catàleg: oferim un catàleg de pràctiques presencials amb places de pràctiques a diferents institucions culturals del nostre país. En aquest catàleg s’hi troben les descripcions de les tasques que haurà de desenvolupar l’estudiant en cada cas.
  • Pràctiques de lliure elecció: també oferim la possibilitat que siguin els estudiants qui proposin la institució on fer les pràctiques. Per a fer una sol·licitud serà imprescindible haver contactat prèviament amb el centre i tenir la seva conformitat per a fer-hi les pràctiques.