Àngela Vallès, alumni Gestió Cultural UOC, nova gerent del Teatre principal de Maó

Des d’aquest mes de gener, Àngela Vallés, historiadora de l’art i alumni de Gestió Cultural UOC, és la nova gerent del Teatre Principal de Maó durant els pròxims 3 anys. Àngela ha sigut escollida entre la selecció de 4 candidats per un tribunal qualificador de projectes artístics i de gestió. Titulada dues vegades a la UOC, un dels seus projectes finals de Gestió Cultural UOC es titulava ‘Anàlisi de l’organització i de la gestió interna del Teatre Principal de Maó’. Estem molt contents/es amb la notícia. Li fem arribar la nostra enhorabona i li desitgem grans èxits en els prometedors pròxims anys!

Podeu llegir la notícia a:

+ Àngela Vallés, nueva gerente del Teatre Principal de Maó | diari digital Menorc@alDía

“Hoy en día los espacios culturales, como el Teatre Principal, han de gestionarse de acuerdo a nuevos modelos de producción, de negocio y de consumo que conciban estos espacios como lugares de ocio, de entretenimiento, de inclusión social y de aprendizaje”. Àngela Vallès

Àngela Vallés, elegida nueva gerente del Teatre Principal de Maó | Menorcadiario

“Para mí esto es un sueño hecho realidad”, con estas emocionadas palabras definía Àngela Vallés su nombramiento como nueva gerente del Teatre Principal de Maó.

angels valles nueva gerente teatre principal

Àngela Vallès, nova gerent Teatre Principal Maó | Foto: Tolo Mercadal | Diari digital Menorc@alDía