Voleu participar a activitats amb estudiants de gestió cultural alemanys?

5 d'abril de 2016

Hola a totes i tots,

Alguns de vosaltres recordareu que aquest curs 2015-2016 el vam inaugurar el passat mes d’octubre amb una conferència a càrrec de la doctora Raphaela Henze de la Universitat de Heilbronn (Alemanya).

Amb aquesta universitat alemanya, que també ofereix un màster en gestió cultural, hem establert una sèrie de col·laboracions que es concreten, aquest primer any en una visita dels seus estudiants al nostre país.

Del 20 al 22 d’abril, des del Màster universitari de Gestió Cultural UOC-UdG, hem preparat un Programa de visites i activitats (anglès) per aquests estudiants i us volem proposar sumar-vos al grup i acompanyar-los durant aquesta estada. Us podeu apuntar a travès d’aquest enllaç. Activitat oberta a tothom!

Això us permetrà:

• Aprendre molt sobre la mirada a la gestió cultural en el context dels països de parla alemanya.
  • Practicar la llengua anglesa i ensenyar el català i Catalunya a estudiants de gestió cultural que comparteixen somnis i projectes similars al vostres.
  • Conèixer i escoltar propostes de gestió cultural de casa nostra relacionades amb tots els perfils de la nostra professió: La Nau Coclea a Camallera i la creació i producció cultural de la mà de Clara Garí;  la Ciutadella de Roses i la tasca educativa en l’àmbit de la gestió cultural de la mà de Mireia Tresserras; el màrketing cultural al centre cívic Pati Llimona de la mà d’Àngel Mestres; l’Agenda 21 de la cultura a la seu de la CGLU al carrer Avinyó, de la mà de Jordi Baltà i Jordi Pascual i, una darrera sessió que tindrà lloc a la seu de la UOC al Tibidabo, amb la presència de la directora d’INTERARTS, Mercedes Giovinazzo que ens parlarà de finançament europeu per a la cultura.

A més, el divendres 22 al vespre, ens conviden a gaudir amb ells també, de l’espectacle de circ INTARSI al Mercat de les Flors.

US HO PERDREU?

Ah! i si encara voleu més raons, la participació en el programa serà considerada per els vostres consultors com un treball complementari i/o substitutiu d’alguna PAC, cada un d’ells us ho explicarà amb més detall.

Per altra banda, els que us animeu a participar podreu, l’any vinent, formar part de l’intercanvi a Alemanya.

Recordeu que la globalització és aquí per quedar-se i que la creació de vincles i xarxes especialment amb Europa és una condició amb la que haureu de desenvolupar-vos com a gestors culturals. Us oferim doncs, una oportunitat excepcional per practicar aquests diàlegs en el marc del vostre procés formatiu.