Acte de presentació dels Treballs Finals de Recerca

23 d'octubre de 2012

El proper dijous 8 de novembre a les 17:30 h. els Estudis d’Arts i Humanitats de la UOC organitzen, juntament amb la UdG i la UIB, l’acte depresentació dels Treballs Finals de Recerca del Màster en Gestió Cultural del curs acadèmic 2011-12.

L’acte tindrà lloc a l’Auditori 4 de l’edificio Giroempren del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat de Girona (c/ Pic de Peguera, 15  17003 – Girona).

Programa de l’acte:

• Presentació a càrrec dels representats de les tres universitats implicades en el Màster: la Dra. Laura Solanilla per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC); el Dr. Alfons Martinell per la Universitat de Girona (UdG); i el professor Miquel Oliver per la Universitat de les Illes Balears (UIB).
  • Conferència “El papel de los trabajos de investigación en el marco de las Maestrías” a càrrec d’Alberto Abello Vives  de la Universidad Tecnológica de Bolívar; director de la Maestría de Desarrollo y Cultura y codirector del Laboratorio de Investigación e innovación en Cultura y Desarrollo en sede en Cartagena de Indias (Colombia).
  • Presentació de 3 TFM’s de recerca:

Anna Alcubierre – “Col·lecció permanentment en trànsit. Diari de
viatge de Margot, l’obra picassiana”.

Nando Oterino – “Manel. El nou Pop català i la creació d’identitat cultural. Estudi de cas”.

Teresa Serrano (pendent de confirmació) – “Conservación y difusión
del patrimonio cinematográfico en las autonomías”

• Cloenda i copa de cava.

Podeu inscriure-us a l’acte des del següent enllaç. Més informació: 972 41 80 10.

Enllaços relacionats:

Web del Programa de Gestió Cultural