Àngela Vallès, alumni Gestió Cultural UOC, nova gerent del Teatre principal de Maó

21 de gener de 2016

Des d’aquest mes de gener, Àngela Vallés, historiadora de l’art i alumni de Gestió Cultural UOC, és la nova gerent del Teatre Principal de Maó durant els pròxims 3 anys. Àngela ha sigut escollida entre la selecció de 4 candidats per un tribunal qualificador de projectes artístics i de gestió. Titulada dues vegades a la UOC, un dels seus projectes finals de Gestió Cultural UOC es titulava ‘Anàlisi de l’organització i de la gestió interna del Teatre Principal de Maó’. Estem molt contents/es amb la notícia. Li fem arribar la nostra enhorabona i li desitgem grans èxits en els prometedors pròxims anys!

Podeu llegir la notícia a:

+ Àngela Vallés, nueva gerente del Teatre Principal de Maó | diari digital Menorc@alDía

“Hoy en día los espacios culturales, como el Teatre Principal, han de gestionarse de acuerdo a nuevos modelos de producción, de negocio y de consumo que conciban estos espacios como lugares de ocio, de entretenimiento, de inclusión social y de aprendizaje”. Àngela Vallès

Àngela Vallés, elegida nueva gerente del Teatre Principal de Maó | Menorcadiario

“Para mí esto es un sueño hecho realidad”, con estas emocionadas palabras definía Àngela Vallés su nombramiento como nueva gerente del Teatre Principal de Maó.