Conferència inaugural Màster Gestió Cultural UOC-UdG: “La recerca en gestió cultural”

28 de setembre de 2015

Amb motiu de la nova edició revisada del Màster Interuniversitari en Gestió Cultural de la UOC i la UdG, el proper dimecres 14 d’octubre tindrà lloc la conferència inaugural a càrrec de Raphaela Henze, professora de Gestió Cultural a Heilbronn University i membre de l’Associació de Gestors Culturals dels països de parla alemanya.

L’Associació de Gestors Culturals d’Alemanya, Àustria i Suïssa és una associació professional d’investigadors en l’àmbit de la Gestió Cultural que té com a missió representar i impulsar la formació i la recerca en Gestió Cultural.

Amb el títol “Recerca en Gestió Cultural“, la conferència pretén incidir en la investigació en l’àmbit de les Polítiques i la Gestió Cultural, oferint experiències, reflexions i perspectives de l’Associació de Gestors Culturals dels països de parla alemanya, que permetin als assistents, obrir un debat sobre el mercat laboral i les opcions de feina en relació amb la recerca i la generació de coneixement en aquest camp.

La conferencia anirà seguida d’una taula rodona on pretenem encetar un debat sobre les tendències de la professió a Europa i sobre el rol que els diferents agents relacionats amb el mon de la gestió cultural haurien d’adquirir considerant el context i les necessitats actuals del sector.

L’acte tindrà lloc a l’auditori del Centre d’Estudis i Recursos Culturals (CERC, Carrer Montalegre 7, Barcelona 08001), el dimecres, 14 d’octubre a les 19 h.

Es prega inscripció prèvia.

Amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona–CERC i l’Associació de Professionals de la Gestió Cultural de Catalunya.

Anna2 d'octubre de 2015 a les 09:52

Hola, hi haurà la possibilitat de seguir la conferència on-line o, posteriorment, veure-la per internet, per als qui no ens podem desplaçar?
Gràcies!

Respon