2 de febrer de 2016

El Departament de Cultura, juntament amb el Servei de Desenvolupament Empresarial (SDE) i l’Àrea de Públics de la Direcció General de Creació i Empreses Culturals, i en col·laboració amb Experimentem amb l’ART, ha organitzat pel dia 4 de febrer al MACBA la jornada: “El  misteri dels públics”. Una trobada que té per objectiu repensar i debatre entorn temes imprescindibles per la cultura, com ho són: l’educació, la mediació i el treball actual en l’àmbit de les arts visuals.

Aquest acte explorarà les nombroses potencialitats dels processos educatius i artístics, obrirà un debat i reflexionarà sobre el paper que assumeixen les institucions culturals en relació a l’art, la mediació i l’educació. Es repensaran les responsabilitats assumides pels eixos centrals de la jornada i s’analitzarà el diàleg que s’estableix entre ells.

Hi participaran:
– Nora Landkammer de l’Institut d’Educació d’Art (Universitat de les Arts de Zurich, ZHdK)
– Javier Laporta, gestor cultural responsable de Mediació i Educació de Medialab-Prado Madrid, el centre de cultura digital de l’Ajuntament de Madrid
Javier Peñafiel i Carles Guerra, artistes.

Des dels programes de Gestió Cultural recomanem aquesta activitat:

Més informació:
+ Inscripcions i programa d’EL MISTERI DELS PÚBLICS. Trobada d’educació, mediació i treball amb públics en les arts visuals | Servei de desenvolupament empresarial
+ Jornada EL MISTERI DELS PÚBLICS | APGCC