Resultats Pràctiques Presencials del Màster de Gestió Cultural 2013

26 de juliol de 2013

“No hagués dit mai que una petita novena planta, pugués ser un punt imprescindible en l’òrbita cultural internacional” (Marina Castellà estudiant del màster en pràctiques a Interarts)

Durant aquest juliol, hem posat fi a l’experiència de les pràctiques presencials que s’ha iniciat aquest semestre a través del Projecte de Pràctiques Presencials del Màster de Gestió Cultural UOC-UdG-UIB. Tanquem aquesta experiència amb molts bons records i amb moltes ganes de repetir-la de cara a l’any que be, per això volem compartir amb tots vosaltres algunes experiències i comentaris dels estudiants que han format part d’aquesta primera edició.

Aprofitem també aquest espai per agrair als responsables de les institucions el seu suport i la seva dedicació així com felicitar a tots els estudiants, que han formar part d’aquest projecte, per la bona feina.

La Teresa Miquel ha fet les seves pràctiques Nau Côclea,  centre de creació contemporània de Camallera, Girona, i ens ha comentat que: “durant aquests mesos, guiada magníficament per la seva directora Clara Garí, m’he encarregat de la comunicació d’activitats i la gestió de les xarxes socials de l’entitat. He après molt, he pogut viure el dia a dia i a l’hora comprovar la importància que té per a una entitat cultural comunicar bé el que fa. Els projectes realitzats han resultat força exitosos.”

De l’experiència a la revista digital Núvol, tres estudiants han produït continguts digitals que volem compartir amb vosaltres. L’ Agnès Santos ha editat un llibre que el podreu trobar aquí; la Paula Martínez, entre d’altres ha fet el següent reportatge; i l’Aina Vallès ha fet el següent.

La Marina Castellà ha fet les seves pràctiques a l’agència de projecció internacional Fundació Interarts. i ens deia que “El meu pas per Interarts ha marcat un punt d’inflexió en la meva carrera professional. Tot el que hem après al llarg del curs, sobretot respecte polítiques de cooperació cultural han pres forma. T’adones de l’abast i els valors que es transmeten amb els diversos projectes que es duen a terme, així com la necessitat de mantenir vives les relacions amb d’altres organismes internacionals per tal de poder construir ponts entre països i fer de la cultura, un dret, accessible per a tots; un mitjà per assolir la integració social i l’establiment d’un diàleg intercultural fructífer. No hagués dit mai que una petita novena planta, pot ser un punt imprescindible en l’òrbita cultural internacional”.